Prowadzisz centrale telefoniczną? Jeśli tak, koniecznie zainwestuj w dobre oprogramowanie do telemarketingu. To wydatek, który zwraca się z nawiązką. Dzięki niemu możesz pozyskiwać znacznie więcej klientów, a także oszczędzić na wielu kosztach…

Więcej odebranych połączeń

Przede wszystkim, oprogramowanie do telemarketingu to znacznie więcej odebranych połączeń. System umożliwia znacznie sprawniejsza komunikację. Dzieje się tak dlatego, że jest wyposażone w liczne funkcje, które usprawniają obsługę, jak np. kolejkowanie połączeń. Mechanizm z w dużej mierze polega na tym, że połączenie jest automatycznie przekazywane do osoby lub działu, który jest kompetentny w danym temacie. Dzięki temu jest w stanie znacznie szybciej udzielić potrzebnych informacji. To bezpośrednio przekłada się na szybkość załatwianych spraw, które w wielu przypadkach można domknąć zaledwie w kilka minut. Klient otrzymuje bowiem konkretne informacje, które go interesują. Nie jest odsyłany od konsultanta do konsultanta. Szybko może załatwić wszelkie potrzebne sprawy. Tym samym nie zajmuje linii, by jeszcze o coś dopytać. Równie przydatnym mechanizmem jest callback. W dużym skrócie polega on na tym, że w przypadku, kiedy klientowi nie uda dodzwonić się na infolinię, system automatycznie do niego oddzwania.

Mniejsze koszty utrzymania centrali

Kolejna zaletą, jakie posiada dobre oprogramowanie do telemarketingu jest łatwość obsługi. Żeby korzystać z systemu nie trzeba inwestować w utrzymanie łączy telefonicznych. Wystarczy mieć komputer z dostępem do Internetu, by sprawnie obsługiwać wszelkie połączenia. Tym, by system działał sprawnie, zajmuje się jego dostawca, który zapewnia obsługę techniczną przez cały czas użytkowania. Ponadto nie trzeba kupować specjalnych telefonów, modemów. Zaletą systemu jest także skalowalność stanowisk. Klient płaci jedynie za tyle stanowisk, ile faktycznie potrzebuje. W sezonach o większym zapotrzebowaniu na produkty może na jakiś czas zwiększyć abonament. To bardzo wygodne.

Możliwość pracy zdalnej

Dużym udogodnieniem jest także możliwość pracy zdalnej. Dzięki temu każdy pracownik może wykonywać swoje obowiązki z domu. Tym samy nie trzeba inwestować w biurka, krzesał czy inne rzeczy niezbędne do pracy. Konsultant może wykonywać swoje obowiązki z domu, a system automatycznie kontroluje ilość przeprowadzonych rozmów, mierzy statystki. To duże udogodnienie, bo można szukać pracowników na terenie całej Polski. Nie trzeba ograniczać się tylko do jednego obszaru.